Friday 27 October 2017

Forex Montreal


CMTrading (Capital Markets Trading) Gjennomgang Besøk siden Glad for å være en IB for CM Trading I Dubai er alle redd for svindel. Jeg ble med i CM Trading etter å ha gjort mye forskning og jeg ble ikke skuffet. Jeg er nå en IB med dem og presenterer gjerne klienter herfra. Viktigst av alt betaler de ut til sine kunder, og jeg får min IB-betaling innen de første dagene av måneden. Lokalt innskudd er også en stor selger Gjennomgang moderat lag notat FPA anbefaler mot bruk av lokale innskytere. Vi har sett tilfeller av alvorlige tvister som oppstår der den lokale innskyteren og megleren hver påstår at den andre har penger tilhørende klienter. Svar fra Daniel Kibel sendt 10. januar 2017: Hei. Den kvoterte innskuddskvoten som herren refererer til, er en lokal bankkonto i Dubai - ikke en kontant lokal innskuddsmekanisme, som av åpenbare grunner ikke tillater verste megler noensinne, spredene deres er sint og blir alltid utvidet slik at de alltid kan slå stoppet tap . Denne typen ting har oppstått mye. Denne broen er markedsførere, spredte manipulatorer, slags mennesker som dreper deg med et smil Svar fra Daniel Kibel sendt 10. januar 2017: Kjære Xola Våre spredninger er tydelig skrevet på nettsiden. Hvis du har problemer med handel, er du velkommen til å sende oss en e-post, og vi vil se på det. Vår tro er imidlertid at du er en IB for en konkurrent og skriver en falsk gjennomgang uten innhold for å få oss til å se dårlig ut. Gi oss et eksempel her på hvordan vi har økt spredningen. Dette er ikke en gjennomgang av CM Trading for selskapets handelskvalitet, fordi jeg ikke har lagt inn penger med dem eller handlet på plattformen deres (live eller demo), men et sammendrag av mine samspill med dem i forsøk på å sette opp en konto. Derfor ingen stjerner. Etter å ha sendt mine kontaktdetaljer til deres hjemmeside, fikk jeg dagen etter en samtale fra et medlem hos CM Trading som tilbød å veilede og gi meg råd om hvordan man skal handle, samt ta vare på meg. Selv om jeg informerte personen jeg allerede har erfaring med, og vil bare åpne en konto, fortsatte tilbudet om å gi gode råd om meg, og fortsatte litt lenger før jeg kunne flytte samtalen. Jeg ble deretter spurt om jeg jobbet og i så fall hvilket felt jeg jobbet i. Dette ble etterfulgt av spørsmålet om hvorvidt jeg liker arbeidet mitt og hvor mye jeg tjener per år. Jeg tilbakekalte å svare på disse spørsmålene som de ikke var relevante for diskusjonen, og jeg fortsatte å spørre noen detaljer om kontoer. Et spørsmål handlet om produktet de tilbød kalt Risk Free Trade, og det andre var om å sende inn identitetsdokumenter på et annet språk enn engelsk var ok. I begge tilfeller sa personen at han måtte sjekke og sette på vent i omtrent 1 minutt hver gang. På mitt tredje spørsmål spurte han meg om å holde, og noen få sekunder senere ble anropet byttet til en annen representant, som fortsatte samtalen uten å hoppe over et slag. Etter samtalen planla jeg å tenke noen dager over hvorvidt jeg skal finansiere en konto med dem. Men i løpet av de neste dagene fikk jeg flere samtaler fra dem, som jeg savnet da jeg var opptatt med annen virksomhet. Da begynte kallen å komme etter midnatt (rundt kl. 1-2), da jeg valgte å ikke ringe. Etter denne innledende opplevelsen har jeg ennå ikke åpnet en konto hos dem. Svar fra Daniel Kibel sendt 29. juli 2016: Kjære herre Vi er veldig lei meg av å høre om din erfaring i å prøve å åpne en konto. Det sier seg selv at dette er uakseptabelt og så er vi svært overrasket over å høre dette. For at vi skal se nærmere på dette, vil du være så snill å kontakte oss på supportcmtrading med kontaktinformasjonen din. Vi vil gjerne gjøre dette til deg i privat jeg har handlet med meglerne (CMTrading er den verste, store SCAMMER, du hjelper deg bedre med dine følelser ved å løpe vekk fra dem ved infininte avstand) Jeg åpnet en konto hos CMTrading etter at de syntes å være fint. Jeg ble påvirket av annonsen deres uten avgift på innskudd og uttak. Ved åpningen av kontoen gjorde jeg en fortjeneste på 4 dollar innen få dager og ikke lenger komfortabel med mine følelser å handle i løpet av uken. Jeg ba om penger og fortjeneste på 4. På venter på dager for refusjonen min å rulle inn, fant jeg ut at jeg ble belastet 35 og ble nektet min fortjeneste. Hva jeg umiddelbart kontaktet dem og ble fortalt at når jeg foretok et innskudd, betalte de for avgiften, og nå som jeg trekker tilbake, må jeg betale gebyret. Jeg ringte mange ganger, men alle til ingen nytte, og selv kontaktet dem på facebook, men blokkert meg fra ytterligere innlegg på deres facebook-side. Vennligst merk at jeg ikke mottok noen form for bonus som kan garantere noen form for streng regulering av tilbaketrekking av pengene mine. Min konto nr: 130028138 Svar fra Daniel Kibel sendt 27. juni 2016: Kjære Gabson, la oss stille inn posten rett, da det ser ut til at du har utelatt ganske mange detaljer om din anmeldelse: 1- Du registrerte deg hos CM Trading i februar 10., 2016 og fortsatte å gjøre et kredittkort innskudd noen dager etter registrering. Som for enhver finansiell transaksjon ble dette innskuddet belastet et behandlingsgebyr av kredittkortleverandørene som vi absorberte på den tiden. 2- Du hevder at du ikke har mottatt noen form for bonus, men på dagen for ditt innskudd ble du kreditert en velkommen bonus på 100 kroner. Ved hjelp av denne bonusen klarte du å tjene penger på 4,99 3- Du anmodet om tilbaketrekking, som ble behandlet i rett tid uten forsinkelser, og mens du hevder at du ble nektet fortjenesten. Vi kan faktisk bevise at du trakk ikke bare ditt opprinnelige innskudd, men også din fortjeneste. Din uttak ble faktisk belastet med et standardavgift for behandling, som enhver økonomisk transaksjon ville være. Med hensyn til den saks skyld vil vi påpeke § 8 i våre vilkår og betingelser, som du ble enige om når du registrerte deg for din CM Trading-konto:. GLOBAL CAPITAL MARKETS TRADING forbeholder seg retten til å belaste bankgebyrer påløpt som følge av elektronisk overføring til en kundekonto slik at avregning gjøres NET av disse kostnadene. I henhold til dine mange samtaler med Support og Finance-teamet, både via telefon og via chat, forstår vi at dette ikke er første gang. Det virker som om du har utviklet en slags M. O. rundt dette. Du har stolt hevdet at du hadde nærmet seg andre selskaper over samme sak, og som i dine egne ord. de prøvde deres dårskap med deg og de angret det. Du har hevdet å være over hele internett og legge inn vurderinger for verden å se. hvordan du bare har ingenting å miste (igjen dine egne ord). Du har truet at vi trenger å ansette spesialister til å delta på blogger, fora, grupper og sider (igjen, dine egne ord). Vel, herre, her hos CM Trading, svarer vi ikke godt på trusler. Bunnlinjen er at vi føler oss helt utvetydig berettiget, og siden du var enig i vilkårene og betingelsene for nettstedet vårt, konkluderer vi bare med at det ikke er grunnlag for klagen din. Forex Market Timer Forex Market Timer Converter påtar seg lokal veggurhandel timer fra 8:00 til 16:00 i hvert Forex-marked. Helligdager ikke inkludert. Ikke beregnet til bruk som en nøyaktig tidskilde. Hvis du trenger nøyaktig tid, se time. gov. Vennligst send spørsmål, kommentarer eller forslag til webmastertimezoneconverter. Hvordan bruke Forex Market Time Converter Forex markedet er tilgjengelig for handel 24 timer i døgnet, fem og en halv dag i uken. Forex Market Time Converter viser Open or Closed i Status-kolonnen for å indikere dagens status for hvert globalt Markedsenter. Men bare fordi du kan handle på markedet, når som helst på dagen eller natten betyr det ikke nødvendigvis at du skal. Mest vellykkede daghandlere forstår at flere bransjer lykkes hvis de gjennomføres når markedsaktiviteten er høy og at det er best å unngå tider når handel er lett. Her er noen tips for bruk av Forex Market Time Converter: Koncentrer din handelsaktivitet i løpet av åpningstidene for de tre største markedssentrene: London, New York og Tokyo. Mest markedsaktivitet vil skje når et av disse tre markedene åpnes. Noen av de mest aktive markedstider vil oppstå når to eller flere markedssentre er åpne samtidig. Forex Market Time Converter vil tydelig indikere når to eller flere markeder er åpne ved å vise flere grønne åpne indikatorer i Status-kolonnen. Opplysninger Provisjonsnivå basert på månedlige volumer, minimumskommisjon er USD 2,00 (eller tilsvarende valuta) per handel. Kilde: Euromoney FX-undersøkelse FX-avstemning 2016: Euromoney FX-undersøkelsen er den største globale undersøkelsen av utenlandstjenesteytere. Ta kontakt med Client Services eller din IB-salgsrepresentant for å se om du kvalifiserer for Large Size Order Facility (vanligvis bestillinger over 7M USD eller tilsvarende). Enkelte institusjonelle kunder opererer i en markedsstilling og eller likviditet som gir kapasitet innenfor IBs forex plattform. Disse kundene kan ha individuelle konfigurasjoner, tekniske fasiliteter, og markedsdata feeds tilpasset deres begrensede sitering og markedskapende funksjonalitet. Ta kontakt med kundeservice eller din IB-salgsrepresentant for mer informasjon. IB SM. InteractiveBrokers, IB Universal Konto, Interaktiv Analytics, IB Alternativer Analytics SM. IB SmartRouting SM. Portefølje Analyst TM og IB Trader Workstation SM er servicemerker andor varemerker for Interactive Brokers LLC. Støttende dokumentasjon for eventuelle krav og statistiske opplysninger vil bli gitt på forespørsel. Eventuelle handelssymboler som vises, er kun til illustrasjonsformål og er ikke ment å skildre anbefalinger. Risikoen for tap i netthandel med aksjer, opsjoner, futures, forex, utenlandske aksjer og obligasjoner kan være betydelig. Alternativer er ikke egnet for alle investorer. For mer informasjon les Karakteristikkene og Risikoen til standardiserte alternativer. For en kopi besøk theoccaboutpublicationscharacter-risks. jsp. Før handel, må kundene lese de relevante risikoreduseringserklæringene på vår side om advarsler og ansvarsfraskrivelser - interaktive meglere. Handel på margin er kun for sofistikerte investorer med høy risiko toleranse. Du kan miste mer enn din opprinnelige investering. For ytterligere informasjon om marginlånsrente, se interaktive meglerinteresser. Sikkerhets futures innebærer en høy grad av risiko og er ikke egnet for alle investorer. Beløpet du kan miste kan være større enn din opprinnelige investering. Før du handler i sikkerhets futures, vennligst les sikkerhets futures risikofristing. For en kopi besøk interactivebrokersdisclosure. Det er en betydelig risiko for tap i valutahandel. Oppgjørsdatoen for valutahandel kan variere på grunn av tidszoner og bankferier. Når det handler på valutamarkeder, kan dette kreve at lånefondene oppgjør valutahandler. Renten på lånte midler må vurderes når man beregner kostnaden for transaksjoner på flere markeder. INTERAKTIVE MROKERS ENTITIES INTERACTIVE BROKERS LLC er medlem NYSE - FINRA - SIPC og regulert av US Securities and Exchange Commission og Commodity Futures Trading Commission. Hovedkontor: One Pickwick Plaza, Greenwich, CT 06830 USA interaktive meglere INTERACTIVE BROKERS CANADA INC. Er medlem av Investeringsindustrien Regulatory Organization of Canada (IIROC) og Medlem - Canadian Investor Protection Fund. Kjenn din rådgiver: Se IIROC AdvisorReport. Handel med verdipapirer og derivater kan innebære en høy grad av risiko og investorer bør være forberedt på risikoen for å miste hele investeringen og miste ytterligere beløp. Interactive Brokers Canada Inc. er en eneste forhandler og gir ikke investeringsrådgivning eller anbefalinger angående kjøp eller salg av verdipapirer eller derivater. Registrert kontor: 1800 McGill College Avenue, Suite 2106, Montreal, Quebec, H3A 3J6, Canada. interactivebrokers. ca INTERAKTIVE MØTER (INDIA) PVT. LTD. er medlem av NSE. BSE NSDL sebi. gov. in. Regn. Nei. NSE: INBFE 231288037 (CMFOCD) BSE: INBFE 011288033 (CMFOCD) NSDL: IN-DP-NSDL-301-2008. CIN-U67120MH2007FTC170004. Registrert kontor: 502A, Times Square, Andheri Kurla Road, Andheri Øst, Mumbai 400059, India. Tlf: 91-22-61289888 Faks: 91-22-61289898 interactivebrokers. co. in INTERAKTIVE MEKKERE SIKKERHETER JAPAN INC. 187 03-4588-9700 (830-1730) Registrert kontor: 4. etasje Tekko Kaikan, 3-2-10 Nihonbashi Kayabacho, Chuo-Ku, Tokyo 103-0025 Japan interactivebrokers. co. jp INTERAKTIVE MROKERE HONG KONG LIMITED er regulert av Hong Kong Securities and Futures Commission, og er medlem av SEHK og HKFE. Registrert kontor: Suite 1512, To Stillehavsplass, 88 Queensway, Admiralty, Hong Kong SAR interactivebrokers. hk

No comments:

Post a Comment