Friday 24 November 2017

Gameloft Aksjeopsjoner


Gameloft (GLOFF) Company Profile GameLoft ble opprettet i slutten av 1999 og spesialiserer seg på å utvikle og publisere videospill for mobiltelefoner. Det er den europeiske no.1 i sitt segment og verden nr.2 bak EA Mobile. Dens aktivitet er basert på Java, Brew og Symbian teknologi. Gameloft vil forvandle mobiltelefonen til et lagringsplass for moro skyld. Selskapet publiserer og utvikler nedlastbare videospill for trådløse telefoner. Selskapet har også laget spill for Nintendo DS, og Apple iPod. Selskapets telefonbaserte spill er tilgjengelig i 70 land, distribuert via telekomoperatører, ringetoner og logoportaler, telefonprodusenter og butikker. Noen 94 av inntektene er generert fra spillnedlastinger og resten mellom OEM og andre (DS, iPod, PC, Xbox Live Arcade). Gamelofts katalog inneholder spill som drives under lisens via partnerskapsavtaler med selskaper som Ubisoft Entertainment, samt spill som den eier og driver seg selv. Gruppen har nær 4000 ansatte (hvorav 3 400 utviklere) og distribuerer sine spill i 80 land over hele verden. Det genererer 44 av sine inntekter i Europa, 34 i USA og 22 i resten av verden. Industriutsikt Videospillbransjen har utvidet seg raskere de siste årene, fulgt av stor konsolidering (overtakelsen av Activision av Vivendi Games, Electronic Arts fiendtlig bud for Take-Two, etc.). Ifølge Forrester Research spiller 21 av alle nordamerikanske og 19 europeiske forbrukere regelmessig spill. Yngre forbrukere pleier å spille flere videospill, med 77 nordamerikanske menn og 40 av kvinner i alderen 16 til 24 spill, sammenlignet med 45 menn og 22 av kvinner i alderen 35 til 39, ifølge Forrester. Salg av videospillprogrammer forventes å øke med en årlig vekstraten på 6,6 fra 2004 til 2010, ifølge IDC, mens videospillmaskinvare forventes å vokse 11,6. Bransjens salg fortsatte å være svak i 2006, da neste generasjon X-Box 360 fortsatte å bygge sin installerte base (estimert til 10,8 millioner i slutten av 2006) og gjenspeiler lanseringen av PlayStation 3 og Nintendo Wii. Vi tror at nøkkeldriveren for fremtidig salg vil være vedtaket for neste generasjon konsoller, som IDC forventer å nå 129,9 millioner innen 2010, en CAGR på 65 fra 2006 til 2010. Trådløst spillmarked tilbyr lyse fremtidsutsikter Det trådløse spillmarkedet drives av Fem faktorer: 1. Den totale håndsettbasen som er installert over hele verden, for tiden over 2 milliarder, kan nå 4 milliarder i 2010. Gameloft kan tilpasse sine spill til mer enn 1000 forskjellige håndsett. 2. Tredje generasjons GPRS - og UMTS-nettverk trenger ikke installeres for å laste ned et mobilspill. Håndsettene må imidlertid være utstyrt med JavaBrew-teknologiene. Minst 60 av 2 milliarder telefoner over hele verden er nå utstyrt med slike teknologier, sammenlignet med 1 milliard i 2006, og dette tallet vil sannsynligvis øke til 95 innen utgangen av 2008 (kilde: ARC-forskning), og dermed den sterke oppsiden når det gjelder potensial kunder. 3. Mobilspillutviklere har også inngått høyvoksende områder som det kinesiske markedet, hvor det er et stort antall potensielle spillere. Gameloft ligger godt foran konkurrentene i disse områdene. 4. Gameloft prøver å utvide sine spill til andre plattformer. Det har nylig signert en avtale med Apple for å utvikle spill for sin femte generasjons iPod-plattform. Mens 2007-bidraget fra iPod-spill kan fortsatt være ubetydelig, tilbyr det en enorm ny kundebase i fremtiden. 5. Mobilspill har større appell enn gamle videospill - Mobilspill har nådd et bredt spekter av kunder ved hjelp av casual spill som står for mer enn 50 av Gamelofts 2007-omsetningen. Samlet sett har det trådløse spillmarkedet lyse utsikter, som Gameloft skal ha nytte av. Kilde: IDATE, Januar 2008 Gameloft Q1 2008 Performance amp Outlook Q1-salget steg 11 eller 19 ved konstante valutakurser til 25,3m, i tråd med den konservative prognosen på 25,5m. Resultatet i USA var spesielt svakt, med inntekter på 7 på konstante valutakurser. Gameloft starter dermed året betydelig bak det årlige salgsvekstmålet (20-25 i dagens valutakurser til 120m-125m), noe som betyr at konsensusforventningene for 2008 (og 2009) er i fare, både når det gjelder inntekter og marginer. Ledelsen ser 2008-driftsmarginene før aksjeopsjoner på mellom 10 og 15. H2 Sikt en bekymring Konsernet har startet året betydelig bak sitt helårs salgsmål (120m-125m), særlig som det allerede har sagt det ikke forventer en reell innvirkning fra nye telefoner og plattformer (iPhone, N-gage) i Q2. Dette betyr at møteveiledningen hovedsakelig vil avhenge av H2, som, mens den vil ha nytte av en gunstig basiseffekt i fjerde kvartal (drevet av iPhone, OviN-Gage, Android og Zune), gir likevel liten synlighet på omfanget av et gjenoppretting i vekst. De andre positive nyhetene for øyeblikket er at antall ansatte har falt som forventet, med det annonserte salg av det indiske studioet som reduserer arbeidsstyrken til 3.800 ved utgangen av april (mot 4.000 ved utgangen av 2007). Marginene bør derfor være under kontroll, selv i et vanskeligere enn forventet klima for topplinjen. Bortsett fra risikoen for 2008-veiledning er et annet bemerkelsesverdig aspekt de allerede høye konsensusforventningene for 2009 (vekst på mer enn 20 og estimert margin på 15-18). Hvis Gameloft faller bak målet i 2008, vil det være vanskelig for den å møte konsensusforventninger for 2009, særlig når det gjelder lønnsomhet. Gameloft Strengths Største internt utviklingslag i verden (3.400 utviklere) hvorav 90 i lavkostland. Har høye hindringer for oppføring (porting costs) Omfattende og omfattende spillkatalog (200 spill), ikke avhengig av noen tittel. Største distribusjon nettverk i bransjen (avtaler med 180 teleoperatører over 80 land) Kapasitet til å skape tilbakevendende franchise Fleksibel og rask tilpasning til nye mobilmodeller Sektorkonsolidering (spillutgivere, mediegrupper). Gameloft kan være et attraktivt mål for en stor konsoll eller mediefirma Gameloft Svakhetskonkurranse fra spillutgivere plassert i casual konsoller (Wii, DS, PSP). Spillpriser og nedlastingskostnader satt av telekomoperatører kan sveve. Høyere kostnader for RampD (3D, etc.), porting og lisenser. Salgsavbrudd på multimedie mobiltelefoner. Inntekter utsatt for valutarisiko. Barrierer for oppføring Hovedhindringen for spill på spill på mobiltelefoner er overfloden av mobiltelefonmodeller som finnes i markedet. Selv om standardene som brukes ofte er det samme (Java, Brew, Symbian), skjermstørrelse, tastaturtyper, prosessorer, etc., er forskjellig fra en maskinvareprodusent til den neste og fra en region til en annen. Derfor må utgivere være ganske fleksible for å kunne levere sine spill til maksimalt antall forskjellige modeller (parallell styring av ulike versjoner). Derfor ligger den største utgiften ikke i å skape et mobilt videospill (200 000 i gjennomsnitt), men i porting av spillet (300 000 i gjennomsnitt) for å tilpasse det til rundt 1000 forskjellige typer telefoner. GT Racing 2: The Real Bilopplevelse,,. :: 71 13, Mazda Raceway Laguna Seca. 30: Mercedes-Benz, Ferrari, Dodge, Nissan, Audi, Ford. 1400,,,. 28::. GT Racing 2:. 4,,. :. ,. . . , GTR2. ,,. : gameloft: glft. coGameloftonTwitter: vkgameloftru. Facebook: facebookGameloft: youtubeGameloft: glft. coGameloftOfficialBlog Gameloft. : gameloftprivacy-noticelangru: gameloftconditionslangru: gamelofteulalangru,. (., 86 76, .. xiaomi mi pad., 45,. Gameloft SE (GLFT) Gameloft SE (Gameloft) er en frankrigbasert internasjonal utgiver og utvikler av nedlastbare videospill for mobiltelefoner, toppkassene og smarte TV-apparater (TV-er). Selskapet utvikler interaktive spill for mobile telefoner utstyrt med Java, Android, Brew og Symbian teknologi. Selskapet driver distribusjonsnettverket i den digitale spillindustrien med direkte partnerskap med over 200 bærere i over 118 land Selskapet opererer i fire geografiske segmenter Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA), Nord-Amerika, Latin-Amerika (LATAM) og Asia-Pacific (APAC). Gameloft SE opererer gjennom flere datterselskaper, inkludert Gameloft Inc (Canada), Gameloft Software Beijing (Kina), Gameloft Srl (Italia) og Gameloft Rich Games Production France SARL (Frankrike), blant annet. Start handel med toppmeglere i næringslivet Kypros Securities Kypros Securities and Exchange Commission (Kypros), Financial Services Board (Storbritannia), Australian Securities and Investments Commission (Australia) Kypros Securities and Exchange Commission (Kypros), Financial Services Board (Sør-Afrika) Vi oppfordrer Du bruker kommentarer til å engasjere seg med brukere, dele perspektivet ditt og stille spørsmål til forfattere og hverandre. Men for å opprettholde det høye nivået av diskurseversquove kommer alle til å verdsette og forventer, vær så snill å holde følgende kriterium i bakhodet: Berik samtalen Hold deg fokusert og på sporet. Bare legg inn materiale som er relevant for emnet som diskuteres. Vær respektfull. Selv negative meninger kan innrammes positivt og diplomatisk. Bruk standard skriftlig stil. Inkludere tegnsetting og øvre og nedre tilfeller. MERK. Spam andor salgsfremmende meldinger og linker i en kommentar blir fjernet Unngå profanitet, forferdelse eller personlige angrep rettet mot forfatter eller annen bruker. Donrsquot Monopoliser samtalen. Vi setter pris på lidenskap og overbevisning, men vi tror også sterkt på å gi alle sjansen til å lufte sine tanker. Derfor forventer vi i tillegg til sivil samhandling, at kommentatorer gir sine meninger kortfattet og gjennomtenkt, men ikke så gjentatte ganger at andre er irritert eller fornærmet. Hvis vi mottar klager over personer som tar over en tråd eller forum, forbeholder vi oss retten til å forby dem fra nettstedet uten bruk. Kun engelske kommentarer vil bli tillatt. Tiltredere av spam eller misbruk vil bli slettet fra nettstedet og forbudt fra fremtidig registrering på Investingrsquos skjønn. Jeg har lest Investments kommentarer retningslinjer og godtar vilkårene som er beskrevet. Er du sikker på at du vil slette dette diagrammet Erstatt vedlagt diagram med et nytt diagram Vennligst vent et minutt før du prøver å kommentere igjen. Takk for din kommentar. Vær oppmerksom på at alle kommentarer er ventet til godkjent av våre moderatorer. Det kan derfor ta litt tid før det vises på vår nettside. Er du sikker på at du vil slette dette diagrammet Erstatt vedlagt diagram med et nytt diagram Vennligst vent et minutt før du prøver å kommentere igjen. Rapporter denne kommentaren Jeg føler at denne kommentaren er: Spam Offensiv Irrelevant Rapporten din er sendt til våre moderatorer for vurdering Legg til diagram for å kommentere Ansvarsfraskrivelse: Fusjonsmedia vil påminn deg om at dataene på denne nettsiden ikke nødvendigvis er sanntids norske korrekt. Alle CFDs (aksjer, indekser, futures) og Forex-priser leveres ikke av børser, men heller av markeds beslutningstakere, og prisene kan derfor ikke være nøyaktige og kan avvike fra den faktiske markedsprisen, noe som betyr at prisene er veiledende og ikke hensiktsmessige for handelsformål. Derfor har Fusion Media ikke noe ansvar for eventuelle handelstap du måtte pådra seg som følge av bruk av disse dataene. Fusjonsmedier eller alle som er involvert i Fusion Media, tar ikke ansvar for tap eller skade som følge av avhengighet av informasjonen, inkludert data, sitater, diagrammer og buysell-signaler som finnes på dette nettstedet. Vær så godt informert om risiko og kostnader knyttet til handel med finansmarkedene, det er en av de mest risikable investeringsformene.

No comments:

Post a Comment