Wednesday 15 November 2017

Free Forex Strategi Tester


Forex Strategy Builder Professional Rask og enkel strategiopprettelse Flere tester Fullt funksjonelle ekspertrådgivere Hvorfor Forex Strategy Builder Professsional betyr noe Jeg er glad for min tilnærming (ekstremt lav risiko), og mange av strategiene er gode - FSB er en fantastisk programvare, jeg kan ikke takke nok for å skape det. Jeg er for tiden aktiv handel med mer enn 40 strategier for noen få måneder, og jeg har veldig spennende suksess hittil. Jeg har nettopp startet en gratis prøveperiode i går, 24 timer tilbake, og jeg har allerede lastet en EA i MT4 og en vinnende handel har også blitt generert. Utrolig programvare og virkelig fantastisk støtte med Mr Popov så viling å hjelpe. Jeg har også tatt en gratis prøveversjon med en annen programvare og selv etter en uke ikke i stand til å forstå noe. Hele opplevelsen er fantastisk. Jeg programmerer og tester vanligvis en ekspert i omtrent to måneder på MT4. Jeg gjør dette i 2 dager med Strategy Builder. Det sparer meg mye tid. Selv de høyt priset programvareene har problemer med å matche denne. FSB Pro kan allerede tilby de fleste funksjonene til noen av de tilsvarende programmene, uansett prisen David MacKay (BlaiserBoy), husker jeg begynnelsen og begynnelsen av FSB og FST-utviklingen. Det har vært en enorm evolvement faktisk. Siste FSB Pro er langt utover mine forventninger. For flere år siden kunne jeg ikke engang forestille meg at jeg kan kjøre så bra programvare i min datamaskin. Jeg vil bare gratulere deg med din strålende funksjon som heter Strategi Generator. Dette er hva skiller programvaren fra alle dine konkurrenters backtest med MT4, er sloooooooooooooooow. Jeg er veldig mye mer som lynhastighet på FSB jeg er ungarsk, jeg jobber i Korea og programvaren min sparer mye arbeid i tilbakertesting og handel. Svært presisjonsarbeid, feilfri programmering, jeg setter pris på det, hold deg oppdatert. Mr. Botond Molnar Først av alt, takk mr. Popov for din utvikling og lidenskap med denne programvaren, vil jeg gjerne fortelle deg at familiens liv drastisk endret seg økonomisk på grunn av dine unike gaver som programmerer noe så spesielt for oss. Det jeg virkelig liker i Forex Strategy Builder er muligheten til å se resultater umiddelbart uten å måtte klikke Start-knappen i MetaTrader igjen og igjen. Men det er så fort at jeg alltid lurer på om resultatet er ekte eller ikke. Forex Strategy Builder gir også en strategi generator som tillater selv en total newbie å lage en strategi med et klikk av en knapp. Etter at strategien er generert, kan du lese den detaljerte forklaringen i oversikten. Forex Strategy Builder Professional bruker grundig teknisk analyse og profesjonelle verktøy for å dissekere forex trading strategier, det gir deg en strategi Editor, Generator og Optimizer for å perfeksjonere markedsplanen din. Alexandra Savin på SoftPedia Jeg er overrasket, faktisk ydmykt ved å se hvor god denne programvaren Forex Strategy Builder Professional sammenlignet med MetaTrader Forex Strategy Builder Professional (FSB Pro) er en fullverdig plattform for å skape, backtesting og analysere Forex strategier og eksporterende Expert rådgivere. Det er ikke knyttet til noen enkelt megler. Programmet bruker MetaTrader 4 eller MetaTrader 5 for handel til en megler av ditt valg. Forex Strategy Builder Professional er det perfekte tillegget til MetaTrader. Testing Strategy Tester Test og optimaliser din trading robot før du bruker den til ekte handel. Den innebygde MetaTrader 5 Strategy Tester muliggjør testing av automatisert robotytelse i trading. Dette kraftige verktøyet gjør det ikke bare mulig å teste effektiviteten til en ekspertrådgiver, men lar deg også oppdage de beste inngangsparametrene før du kjører EA på din virkelige konto. Hele driften av Strategi Tester er basert på historiske noteringer av valutaer, aksjer og andre eiendeler. Under testingen går Expert Advisor gjennom de akkumulerte sitatene og utfører virtuelle transaksjoner i henhold til algoritmen. Denne prosedyren tillater en evaluering av hvordan EA ville ha handlet tidligere. MetaTrader 5 Strategy Tester tillater testing av ekspertrådgivere på flere valutaer. Handelsroboter har tilgang til alle finansielle instrumenter i testeren og kan utføre handelstransaksjoner med noen av dem. Denne funksjonen lar deg teste enda mer sofistikerte ekspertrådgivere som kan analysere flere valutaer og identifisere sammenhengen mellom dem. Hovedfordelen ved testprosedyren er muligheten til å evaluere en robotytelse før handel på en reell konto. I tillegg tar det bare noen få minutter i testeren i stedet for dager, uker eller måneder som trengs for å teste en EA i det virkelige markedet. Dette er en ubestridelig fordel ved Strategistesteren, men ikke alle dens evner. Testmodus MetaTrader 5 Strategy Tester tilbyr flere testmoduser for å oppnå det optimale speedquality-forholdet basert på handelsbehov. Hvert kryss brukes for å sikre den beste testnøyaktigheten. Simulerte forhold er den mest realistiske i denne modusen. 1 minutt OHLC er introdusert for handelsmenn som ønsker å teste en strategi raskt, men også nøyaktig samtidig. Velg kun Åpne priser hvis du trenger veldig rask og grov estimering basert på barer åpne priser. Strategitesteren brukes ikke bare til testing av handelsrobotene, men brukes også til å løse mange matematiske problemer som involverer parameteroptimalisering. I dette tilfellet er handelshistorikk ikke brukt og markedsmiljøet er ikke simulert og gir mulighet for matematiske beregninger implementert i Expert Advisor. Ved stresstesting kan testing av handelsroboter bli enda mer realistisk. Tilfeldig forsinkingsmodus simulerer nettverksforsinkelser ved overføring og behandling av handelsforespørsler, samt forsinkelser av forespørsler utført av forhandlere i reell handel. Grafisk visning av testresultater Visning av ekspertrådgiveres testresultater er en av de mest bemerkelsesverdige funksjonene i Strategy Tester. Resultatene er vist i figurer som viser en ekspertrådgiveres fortjeneste under en test. I tillegg er de også representert av en stor mengde statistiske data, inkludert profittprosentandel, antall profitableloss-making avtaler, risikofaktor, forventet utbetaling og mye mer. Strategier testresultater kan presenteres i diagrammer for mer praktisk analyse. Visuell testing Visuell testing gjør det mulig å spore en Expert Advisors-operasjon på historiske prisdata i sanntid: Alle utførte avtaler visualiseres på et diagram, noe som gjør analysen mer praktisk. Testprosessen kan reduseres eller stoppes for å observere hvordan handel utføres ved et bestemt tidsintervall. Visualiseringsmodusen gjør det mulig for næringsdrivende ikke bare å overvåke handelsrobotsoperasjonen i sanntid, men det tillater også testing av tilpassede tekniske indikatorer. For eksempel kan du evaluere en indikatorbetegnelse på historiske data før du kjøper den fra markedet. Optimalisering En annen viktig nytte av Strategy Tester er funksjonen til optimalisering, noe som gjør det mulig å velge de beste inngangsparametrene for en bestemt handelsrobot. Med optimering kan du for eksempel endre parametrene for å oppnå maksimal lønnsomhet og stabilitet, minimumsrisiko og så videre. Under optimaliseringsprosessen blir en handelsrobot testet flere ganger med forskjellige sett med parametere. Etter optimaliseringen kan du sammenligne resultatene for å velge parametrene som gir best mulig ytelse for roboten din. Antall kombinasjoner av inngangsparametere i optimaliseringen kan være overveldende: du kan ha opptil hundrevis eller til og med tusenvis av slike kombinasjoner. Som et resultat kan optimaliseringen bli en svært omfattende prosess, men kan fortsatt bli betydelig forkortet ved bruk av genetiske algoritmer. Denne funksjonen deaktiverer seriell søk av alle kombinasjoner av inngangsparametere og velger bare de som best oppfyller de angitte optimaliseringskriteriene. I etterfølgende faser krysses de optimale kombinasjonene til det best mulig resultat oppnås. De genetiske algoritmer bidrar til å redusere antall kombinasjoner og total optimaliseringstid betydelig. Grafisk visning av optimaliseringsresultater Strategi Tester gir kraftige 2D - og 3D-verktøy for visuell analyse av optimaliseringsresultater. For eksempel kan du analysere korrelasjon av et sluttresultat med to parametere i 2D, mens 3D lar deg se hele prosessen med det optimale resultatsøket under optimering. I tillegg til de innebygde funksjonene kan du bruke hrefmql5enarticles403custom visualiseringsmetoder. Det er ikke nødvendig å forberede data på en bestemt måte, eksportere den eller prosessere i en tredjepartsprogram. Resultatene kan vurderes under optimaliseringsprosessen. Forward testing Det innebygde fremover testing alternativet bidrar til å unngå problemet med overoptimalisering eller parametermontering. Dette alternativet deler databasen med valuta - og aksjekurser for optimalisering i to separate deler. Optimeringen utføres for første del, mens den andre delen brukes til å bekrefte de oppnådde resultatene. Hvis en handelsrobot er like effektiv på begge segmentene, er dette beviset på at handelssystemet har de beste parametrene, og parametermontering er praktisk talt umulig. MQL5 Cloud Network Distribuert testing og optimalisering tillater tilkobling av flere databehandlingsressurser for å forbedre disse prosessene. For eksempel kan du bruke flere datamaskiner i ditt lokale nettverk for å akselerere optimaliseringsprosessen. Men det er ikke alt. MQL5 Cloud Network er et cloud computing-nettverk som forener tusenvis av datamaskiner fra hele verden. Strategi Testeren kan koble til nettverket som drar nytte av nesten ubegrenset datakraft. Med MQL5 Cloud Network kan optimalisering av handelsapplikasjoner, som normalt tar måneder å beregne ved bruk av bare én datamaskin, nå fullføres innen få timer. MQL5 Cloud Network kan aktiveres via MetaTrader 5 trading plattform på bare noen få klikk. Lær mer om hvordan MQL5 Cloud Network kan akselerere beregninger gtgt I tillegg til å bruke distribuert databehandlingsnettverk, kan du gi CPU-databehandlingskraft og tjene penger. Du bør starte MetaTester-komponenten som er inkludert i MetaTrader 5-handelsplattformen, og datamaskinen din vil være koblet til MQL5 Cloud Network. Strategi Tester er et ekstraordinært kraftig verktøy laget for utviklere av handelsroboter. Uten bruk av testeren er opprettelsen av en effektiv og pålitelig robot praktisk talt umulig. Strategi Tester sparer deg mye tid og gjør det mulig å skape en virkelig optimal trading robotJa, virkelig hjelper Forex Tester, sparer tid og gir deg mulighet til å lære raskt og se på teknikker og teorier som eksisterer på Internett. Du kan jobbe dem ut under visse omstendigheter, og når det ser ut til at du har funnet somebodys hellige gral og å være på et høyt følelsesmessig nivå, sjekker du alt veldig fort på Tester (ikke venter på måneder for å miste innskuddet ditt, men for å finne ut om strategien om en time eller to) og forstå hvem som hadde rett. Og programmet viser at det er mulig å tjene penger på Forex. Tusen takk for programmet ditt, jeg er glad for at jeg har kjøpt den. Les mer. Et MUST-ha verktøy. Som en prisavlesingsentusiast har Forex Tester utrolig hjelp til å kutte ned på min lærekurve. Jeg har ikke funnet noe annet program som faktisk kan gjøre hva denne gjør - og tro meg, jeg har sett. Enkel å installere og bruke. Dessuten er kundesupporten deres den beste. Dette er et flott program, og går langt for å teste systemer uten å vente på uker for å se resultatene. Eventuelle planer for å bygge en som tillater Eminis og Futures kontrakter Jeg vil være først i kø for å kjøpe en god dag. Forex Tester tillot meg å fortsette i min handel og ga meg muligheten til å forstå flere globale prinsipper for pris handling dette programmet er for de som har unikt bestemt å finne ut hva trading virkelig er, jeg vil glede meg til å bruke den som en tester for en robot, men selv de tingene jeg forstår ved hjelp av dette programmet, kan nesten ikke overvurderes. Takk skal du ha. Hei Takk for Forex Tester-programmet. Jeg har ikke angret på å kjøpe det selv for et øyeblikk. Det hjelper meg med å utvikle handelsstrategier. Med Forex Tester er det mye raskere å lære handel. Jeg har brukt dette hver dag til å trene i omtrent en måned nå, og dette verktøyet har vært det beste jeg har kjøpt i min FX Trading karriere. Det tok litt tid å få kartene satt opp med maler, spesielt for strategien min, men dens vel verdt innsatsen. Du hører sikkert dette hele tiden, men jeg ønsker ærlig at dette var den første jeg kjøpte, da det ville ha gjort en enorm forskjell for meg på veien. Et utmerkede program som gjør meg mytisk til pris handling. Elsker det. Takk for at du ga oss så stor hjelp til oss handelsfolk som trenger å lære seg raskere. Jeg bruker det som sko hver dag, for det meste av dagen. Jeg bruker det til å slappe av noen ganger. Å finne høyere sannsynlighetssettinger hjelper hele tiden så mye. Takk igjen. Forex Tester har hjulpet meg mye til å forbedre resultatene av min handel. Jeg ble mer trygg på valg og testing av handelsstrategier. Jeg fikk også en utmerket mulighet til å sjekke de nye handelsideene raskt og kvalitativt. Den 16. april kjøpte jeg endelig Forex Tester-programmet etter en lang periode med å tenke på det. Nå, 4 måneder senere, har jeg opprettet min egen handelsstrategi ved hjelp av dette programmet, noe som gir meg en ikke-dårlig inntekt på Forex-markedet. Jeg prøver kontinuerlig nye strategier som blir bedre mens du tester. Takk til alle utviklere av dette fantastiske programmet. Forex Tester er absolutt det beste programmet for å trene somebodys manuelle strategi. Etter en lang periode med å jobbe med Forex Tester, fikk jeg muligheten til å prognose bevegelsene på et ekte diagram. Også, Forex Tester hjalp meg til å avvise en god del håpløse strategier og å forbedre mine arbeidende seg. Jeg må si at dette er et flott verktøy. Selv om jeg bare har vært demoing prøveversjonen Im glad jeg fant den. Så langt har jeg ikke funnet noe lignende som ikke krever høye månedlige avgifter bare for å komme inn i døren og prøve, eller var så altfor komplisert at du føler at du må være programmerer bare for å ta ditt første skritt. Dette tillater noen, smertefritt , å trene og teste ut teorier og strategier uten å være kjedet hele natten til London-sesjonen eller så sliten og slå opp etterpå at New York-økten føles som ni runder med en bokser som puster i ansiktet ditt. Les mer. Det har vært lang tid siden 2008, at jeg har vært på Forex. Jeg startet flere ganger og flere ganger forlot det lenge, ganske enkelt fordi resultatene mine etterlot seg mye å være ønsket - fortjeneste tapet spredte seg rundt nullmerket. Jeg kjøpte Forex Tester høsten 2013. Jeg begynte å bruke den og å bygge min handelsstrategi. Programmet gjør det mulig for en å se resultatene av ideene sine veldig raskt, og utdanningsprosessen går mye raskere og den sjette sansen akkumuleres som ikke kan mottas ved hjelp av noen bok eller teoretisk studie. Systemet mitt ble endelig bygget i slutten av 2013 og siden den gang handler jeg lønnsomt og stabilt. Jeg anser dette programmet som en av de mest fordelaktige investeringene i min utdanning. . Les mer. En lisens gir deg mulighet til å jobbe med Forex Tester på en datamaskin. Hvis du vil installere den på to eller flere datamaskiner, må du bestille to eller flere lisenser i henhold til antall datamaskiner. Du kan flytte programvaren til en ny datamaskin uten ekstra kostnad, i tilfelle hvis en gammel krasjet eller du kjøpte en ny datamaskin. Bare gi oss beskjed, og vi vil utstede en ny registreringsnøkkel gratis og blokkere en gammel. Du finner den fullstendige Forex Tester End User License Agreement (EULA) - teksten her. Slik installerer du Forex Tester 3 Du kan lese detaljerte instruksjoner om hvordan du installerer Forex Tester her. I tilfelle hvis du ikke er fornøyd med Forex Tester-programvaren (som er nesten umulig), er det enkelt å avinstallere det i Start-menyen. Alle programmer rarr Forex Tester rarr Avinstaller Forex Tester. Teamet til Forex Tester Software, Inc. er en gruppe handelsfolk, kompetente programmerere og høflige supportrepresentanter. Vi bestemte oss for å dele vår handelserfaring og presentere den i en forståelig form for din fordel. Vårt firma har hatt den ledende posisjonen på markedet siden 2006, og vi vet sikkert hva du trenger som handelsmann. Forex Tester er den beste løsningen for de som setter pris på sin tid og innsats på Forex. Du finner detaljert informasjon om vårt firma her. Hvis du har spørsmål om hvordan du bruker programmet, kontroller hvordan du bruker delen på nettstedet vårt og også FAQ-delen. Forex Tester er en programvare som simulerer handel i Forex markedet, slik at du kan lære å handle profitt, skape, teste og forfinne din strategi for manuell og automatisk handel. Programvare for å kopiere handler mellom MT4-kontoer. Støtter alle meglere, har mange funksjoner som LotRisk Management, filtrering og Reverse Trading, Lifetime Support. Vel hjelpe deg å bli intelligente Money Managers og få deg inn i eliten gruppen som faktisk gjør penger trading Forex. Programvare som åpner handler i en brøkdel av et sekund med en innebygd risikostyringskalkulator. Angi forhåndsdefinert stoppfall Ta fortjenesteverdier for øyeblikkelige oppføringer. Kompatibel med Forex Tester og MT4.

No comments:

Post a Comment